duminică, 16 decembrie 2012

TIGARA MEA ELECTRONICA

           In urma cu 11 luni; am luat prima data contact cu tigara electronica;dupa aproximativ 35 de ani de fumat tigari normale.Am ales tigara electronica ;pentru ca am avut o alternativa;si anume de a continua sa fumez fara a-mi pune sanatatea in pericol ;in continuare. Recunosc;nu am ambitia necesaara sa ma las definitiv.
Am cautat pe internet ;sa aflu cat mai multe despre tigara electronica;despre efectele asupra sanatatii si am ajuns la concluzia ca ;in primul rand imi salvez sanatatea;dar si buzunarul meu are mult de castigat.Tin sa va spun ca in urma cu 11 luni ;fumam trei pachete de tigari pe zi;care costau cca30 RON/zi;raportat pe luna ajungeam la aproximativ 900 RON. Acesti bani; un angajat la stat ii castiga intr-o luna de munca.Asta fara sa mai vorbesc de faptul ca si hainele miroseau urat;dimineata un gust amar in gura; scrum in casa si in masina;scrumiere murdare si urat mirositoare; miros urat in casa etc.In continuare as vrea sa urmariti un material de pe youtube;material care a facut sa-mi cumpar si eu tigara electronica.
           Trebuie sa tineti cont ;ca nu toate tigarile electronice sunt si bune.Cele care dau cele mai bune rezultate;dupa
cercetarile mele(fara sa fac reclama gratuita) sunt cele produse in China de "Sailebao". Ei au perfectionat
continuu performantele tigarii;ajungand ;acum ; prin kittul  TGO-LCD la o tigara ce iti da senzatia ca fumezi
o tigara normala. Eu am ales varianta LCD;pentru ca imi indica in permanenta nivelul bateriei si numarul de fumuri ;pe care le mai poti trage pana ce se consuma bateria.Si pentru ca v-am spus mai sus cati bani dadeam acum 11 luni pe tigari; sa va spun cat cheltui acum. Un kitt. ;costa 200 lei(banii astia ii dai odata;la
inceput) De asemenea ;mai trebuie sa ai un lichid;care contine nicotina filtrata(total inofensiva) ;cu diferite arome(de tigari renumite ;ex: Malboro ;Dunhil; Rothmans;Kent etc ; de asemenea arome de fructe Ex: mar;
cirese;banane;etc; chiar si de cafea ;de energizant etc.).Un bidonas de 30mg costa 35 lei. Un astfel de bidonas te tine; cca 10 zile. De asemenea si atomizoarele se mai ard;dar cu putina grija te pot tine si 2-3 luni
             In concluzie; cheltuiala pe o luna nu trece de 100lei.
             Pentru a lungi viata atomizoarelor si pentru a pastra tigara curata; va spun cum curat eu atomizoarele
si anume:Se scoate cartusul;se desurubeaza atomizorul de pe baterie si il sufli din partea ingusta;pana ce surplusul de lichid iese tot;apoi cu un servetel stergi atomizorul in partea cu filet. din cand in cand si cartusul
dupa ce sa golit;trebuie curatat sub jet de apa si suflat.In foto de mai jos aveti si arsenalul meu de fumat.
             Astea fiind spuse ;eu va doresc sa va lasati de fumat definitiv;dar;daca nu puteti eu v-am prezentat o varianta mai ieftina de a va intretine viciul(ce urat suna).

Niciun comentariu: